پری شب

مادر

1391/5/23 17:09
نویسنده : پری
232 بازدید
اشتراک گذاری

قلبامروز مي خوام از يكي از زيباترين آفريده هاي خدا حرف بزنم  مادر اين موجود زيباي جهان آفرينشقلب

(از كجا بگم يادمه موقعي كه بچه بودم اولين پناهم بودي وحالا كه بزرگ شدم محكمترين تكيه كاهمي..).

شکلکهای جالب آروین

 

مامان گلم هيچ وقت تنهام نزاشتي ازت ممنونم همش مي گفتم: موقعي كه بزرگ شدم تمام زحمت هايي رو كه برام كشيدي جبران مي كنم. ولي افسوس قدر هيچ كدوم ندونستم چه شبهائيكه تا صبح بالاي سرم بيداربودي موقعي كه تب داشتم همش دستمال خيس روي بدنم مي زاشتي هيچ وقت لبخند زيباتو ازم دريغ نكردي حتي وقتيكه خيلي ناراحت بودي نازنينم دلم ميخاست هرچي كه دوست داشتي برات اماده مي كردم .              

اما هيچ وقت حرفي نزدي ، چيزي نخاستي.شکلکهای جالب آروین

 

يادم نميره سر سفره هميشه آخرين نفر بودي اگر غذا مي ماند مي خوردي يادم نميره موقع خريد عيد هميشه مي گفتي: من لباس دارم اول براي بچه ها مي خريدي،يادم نميره كه عمرو جونيتو به پايم ريختي ،هيچ وقت لبخند زيباتو تو بدترين لحظه هاي زندگي فراموش نمي كنم  اصلا نفهميدي كه عمرت چه جوري گذشت خدايا ازت مي خوام تمام مادراي دنيارو براي فرزندانشان حفظ كني مامان منم همينطور متنفرم از بچه هايي كه قدر زحمات بي دريغ پدرومادرو نميدونن باچه دلي اونارو به خانه ي سالمندان مسپارن خيلي سخته اخه خيلي زحمت كشيدنلبخند

قلبخدايا  قلب                    شکلکهای جالب آروین  

هوراازت مي خوام تمام درداي مامانمو بدي به من ازت مي خوام تمام غصه هاشو بدي به من آخه طاقت ندارم ناراحتيشو ببينم خدا ازت مي خوام هيچ وقت مريض نشه  هميشه شادوسرحال باشه الهي آمين .لبخند      شکلکهای جالب آروین

مادر عزيزم دستتو مي بوسم به خاطر تمام زحمتهائيكه قلببرام كشيدي ازت ممنونم  بي نهايت دوستت دارمچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نایسل
28 تیر 91 19:36
سلام عزیز دلم خوبی خوشی
همه مامانا همین قدر مهربون خدا الهی هیچ وقت سایه شونو از سرمون کم نکنه


الهي امين خدا همه شونو حفظ كنه
نایسل
28 تیر 91 19:36
آره منم همین فکر رو کردم گفتم ماهی 200 تومنم هم غنیمته برم واسه سابقه کار


سلام گلم تواين زمونه از بيكاري بهتره خانمي
نایسل
29 تیر 91 21:09
کارش خیلی ضایع است پری یخلی بی کلاسه آخه من مهندسم
روم نمیشه به خدا هر چی میخوام برم نمیشه


مي فهمم هر جور صلاح مي داني خوب فكراتو بكن اگه باعث اعصاب خورديته نرو ديگه از خودت بالاتر كه نيست
نایسل
29 تیر 91 21:10
ایشالا که نیست اگه هم هست بمونه برام من دوبار سقط داشتم نمیخوام دیگه ضربه بخورم


سلام گلم ان شا الله بيخود غصه نخور خدا بزرگه سعي كن خوب فكر كني تا همه چيز خوب باشه عزيزم
مامان رهام(✿◠‿◠)
31 تیر 91 11:24
سلام پري جون..........خيلي قشنگ نوشتي


مرسي عزيزم چشمات قشنگ مي خوانه گلم
مامان رهام(✿◠‿◠)
31 تیر 91 11:25
پري جون مامانت واقعاً گله خدا برات حفظش كنه


درست مثل خودت مونا هركي نديده من به چشم ديدم چه زحمتي براي رهام مي كشي از خدا مي خوام جواب تمام زحمتاتو بده گلم
سارا
31 تیر 91 12:51
سلام پری جون رمز رو برداشتم.فدات بشم


سلام گلم خدا نكنه مرسي
نایسل
31 تیر 91 18:54
سلام عسیسممم خوبی


سلام خواهر گلم مرسي نازنين خانم
نایسل
31 تیر 91 18:54
مرسیگلم اره خیلی مامانم ماهه مثه مامان تو


از خدا مي خوام عمر باعزت كنار دختراش به مامان وبابات بده گلم
نایسل
31 تیر 91 18:56
اخی الهی امسال بتونی همشوبگیری عزیز دلم


سلام گلم خوبي ان شا الله توهم همينطور روز هاتو بگيري
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پری شب می باشد