پری شب

ترشی بادنجان یا بادمجان

1391/8/17 17:25
نویسنده : پری
304 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی بود که به مامان قول داده بودم برم برا ترشی بادمجان بخرم بلاخره امروز ظهری رفتم سر گذر

جائی که کلی میوه و سبزی داره و تقریبا شلوغ ، عاشق خرید کردن از اونجام .

خلاصه رفتم یه بادمجانایی همچین تپل خریدم آخه مامان می خواد امسال به صورت حلقه درست کنه خیلی خوشمزه می شه دستش درد نکنه .

از خریدم راضی بودم خنده داره کیلویی ٥٠٠ تومان تواین زمونه نوبره اینجور ارزون .

اقای مدیر عامل بعدازظهر نیامد خوشبختانه رئیس هم زنگ نزد شرکت و پری از گفتن یه دروغ نجات پیداکرد .  

خدایی از دروغ گفتن بدم میاد اخه همش مجبوری به خاطر اینکه لو نری هی بهش اضافه کنی .

ظهری برا ترشی سیر پوست گرفتم هرچی دستامو با صابون شستم بوش نرفت سرم هم درد می کنه

فکر کنم دیگه موقع خوندن غزل خدا حافظیه این سر دردم علامت رفتنه .

به قول اقبال چاره ای نیست باید ساخت هوا داره کم کم   تاریک می شه خیلی بدم میاد این موقع تو خیابان باشم .

از شما چه پنهان می ترسم خیر سرم مثلا بزرگم خوب دیگه بلند شم برم اینم از امروز خدایا شکرت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سارا
17 آبان 91 18:33
به به ترشی بادمجون.دستات رو با آبلیمو بشور شاید درست بشه
برعکس تو من عاشق اینم که وقتی هوا تاریکه تو خیابون باشم
اصلا زمان دانشگاه همه درسام رو برا عصر برمیداشتم که تو تاریکی برم خونه


سارا جونم من از تاریکی وماندن تو خیابان می ترسم خواهردست خودم نیست


مهدی
17 آبان 91 20:11
گاه يك سنجاقك به تو دل مي بندد و تو هر روز سحر مي نشيني لب حوض تا بيايد از راه از خم پيچك نيلوفرها روي موهاي سرت بنشيند يا كه از قطره آب كف دستت بخورد گاه يك سنجاقك همه معني يك زندگي است .
مهتاب
18 آبان 91 19:40
آفرین به شما که برای خودت داری کدبانو میشی
راستی واقعا بادمجانوش ارزون بوده تست کردی تلخ نباشه


نه مهتاب جونم مامان درستش کرده جات خالی عالی شده گلم
مامان رهام
20 آبان 91 10:28
وااااااااااااااااااااای من عاشقشم


منم همینطور
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پری شب می باشد