پری شب

ادم فضول

1391/5/24 8:57
نویسنده : پری
210 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

چیزاییکه دیروز نوشتم فقط درد دل بود همین وبس اما اگه می دونستم باعث ناراحتی دو تا از دوستای خوبم می شه هیچ وقت نمی زاشتمش ولی انسان اول باید مطمئن بشه بد حرف بزنه مونا جونم ببخش که به خاطر من اعصابت خورد شد دیروز فقط حوصله نداشتم دلم خوش بود هرچی رو که دوست دارم می تونم بنویسم ولی افسوس همه رو باید بریزم تو دلم بی خیال می گذره خدا مبین حق خیلیم بزرگه خودش همه چیزو درست می کنه بازم  معذرت این دفعه برا نوشته هام رمز می زارم اینجوری خیلی بهتره باعث رنجش بی مورد بعضی ها نمی شه 

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سارا
16 مرداد 91 16:00
الهی چی شده؟آخه حرفات که بد نبودن گلم


سلام سارا جونم خوبی به بعضی ها برخورده
سارا
16 مرداد 91 16:09



فکرشماهم مثل منکه
نایسل
16 مرداد 91 16:48
چی شد مگه عزیز دلممم


بی خیال گلم مزاحم همیشگی
نایسل جون
16 مرداد 91 16:52
فدات شم عزیزم ناراحت نباش دلم میگره


این روزه دل همه گرفته مثل اسمان خاک الود
نایسل جون
16 مرداد 91 16:52
خیلی دوست دارم مهربونم


منم مثل خودت عزیزم
مهتاب
22 مرداد 91 16:22
اینجا صندوچه خاطراتت هرچی دلت میخواد بنویس
گلم
نظر بقیه نباید اینجوری روی شما تاثیر بزاره چون همیشه نظرات متفاوت وتو نمیتونی با میل همه پیش بری پس بهتر ببینی دلت چی میخواد.



مرسی عزیزم که به وبم سر زدی بابت راهنمایی ممنون با اجازه لیکتون کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پری شب می باشد