پری شب

توهم

1391/6/2 8:41
نویسنده : پری
166 بازدید
اشتراک گذاری

 

شکر خدا که زنده ماندم وتونستم روزه بگیرم خدایا ازت عیدی می خوام قبولی روزه ی همه ،نجات گرفتارا 

شفای همه ی بیمارا ،خوشبختی  دوستام، یه کار درست حسابی همراه با ارامش فکری برا خودم وسلامتی افراد خانوادم وهمه ی دوستانم و..................................... 

Halloween Myspace Dividers 

خدایا خیلی حرفا برا نوشتن داشتم ولی نمی دونم چرا حوصله ندارم بازم دلم گرفته از دست این روزگار بی مروت امسال قسمت نشد نماز عید فطر بخونم تا سال دیگه کی مرده ،کی زنده خدا  می دونه که هستم یا نه امیدوارم که اگه نبودم خدا گناهانم را بخشیده باشه تا بتونم ارام زیر خروارها خاک بخابم الهی امین

Halloween Myspace Dividers

خدایا یاد تنهایی وتاریکی قبر افتادم بیشتر دلم گرفت چقدر سخته وقتیکه می زارنت توی قبر سنگ لحد را می اندازن  روی قبر ادم،برای شادی روحت فاتحه می خوانن و اخر همه می رن خدایا خیلی می ترسم یعنی اون دنیا چه خبره ولی من بنده ی توام ،حضرت محمد(ص)دارم ،حضرت علی ،12 امام ، خانم خانما فاطمه ی زهرا(س) ، رقیه 3 ساله از همه مهمتر خدای احدو واحد .

Halloween Myspace Dividers

 

نمی دونم چرا اینارو نوشتم یه دفعه اومد تو ذهنم به هر حال گدای بخشش توام ازت می خوام منو ببخشی الهی العفو ،الهی وربی من لی غیرک ،خودت به داد همه مون برس .

Halloween Myspace Dividers

خدایا بزار امام زمان (عج) بیا بسه دیگه دنیا خیلی بد شده اللهم عجل لولیک الفرج

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سارا
31 مرداد 91 17:16
انشاالله که صد و بیست سال خوشبخت و خوشحال زنده باشی پری جونم.
منم زیاد به اون لحظات فکر میکنم اما چه فایده....


مرسی عزیزم تو هم همینطور فکرشم خوبه ولی دیروز خیلی حالم گرفته بود نازنینم
مهدی کوچولو
1 شهریور 91 0:45
عیدتون مبارک.چرا همش دلتون میگیره آخه؟


عیدشما هم مبارک نمی دونم گلم کاشکه منم یه نی نی داشتم انوقت سر گرم می شدم
مامان رهام
1 شهریور 91 9:40
وای پری خدا نکشتت کم غم و غصه داریم........یاد مرگ منو هم می ترسونه


تو دیگه چرا جات خود بهشته عزیزم من باید بترسم ان شا الله سالیان دراز سلامت وشاداب باشی گلم
مامان رهام
1 شهریور 91 9:41
ایشاله سال دیگه نماز عید و می خونی منم نخوندم


ان شا الله عزیزم باهم می خونیم اگرم نبودم حلالم کن اتفاق دیگه
سارا
1 شهریور 91 17:42
مگه اونجا هم زلزله اومده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه گلم همکارمو میگم
مامان سبحان جون
2 شهریور 91 19:38
سلام خاله جونی ممنون که اومدی پیشم


سلام گلم خواهش می کنم
مهدی کوچولو
4 شهریور 91 4:31
وقتی دلت بگیره با نی نی و بی نی نی فرقی نداره دیگه میگیره.نگران نباشید


سلام برا شوخی گفتم یا ولا نی نی کلی درد سر داره

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پری شب می باشد