پری شب

عروسی

1391/7/2 11:58
نویسنده : پری
199 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه شب حنابندان دعوت داشتیم به همراه رضوان ،امیر، علی و اعظم جونم رفتیم . جای همگی خالی خیلی خوش گذشت کلی رقصیدیم .

ماطرف داماد بودیم حنارو بردیم خونه ی عروس دستشون درد نکنه ترکوندن .اورگ اورده بودن خیلی عالی بود عروسم قشنگ بود برام حنا گذاشت .

امیر و رضوان انقدر تو ماشین دست زدنو جیغ کشیدن گوشای من بیچاره داشت کر می شد خیلی خوش گذشت .

دیشبم رفتیم عروسی فامیلارو دیدیم همه با هم می رقصیدن از جمله رضوان و امیر و بهناز و بهنوش که بچم بهنوش تبم داشت بمیرم براش مریض شده  .  الهی زود خوب شه .

 

خلاصه ساعت 12شب رفتیم دنبال عروس که بیاریمش خونه ی داماد اونجا هم کلی شلوغ کردیم .

http://up.patoghu.com/images/7migpw4ydbpq2ku0nu7.gif

موقعی که پدر عروس اومد که از اتاق بیارتش بیرون اصلا خوب نبود پدر و دختر گریه کردن از شما چه پنهون دلم کباب شد راست می گن هیج جا خونه ی پدر نمیشه منم گریه کردم همراه با عروس ناز .

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

دوباره تو ماشین امیر و رضوان مغز منو داغو ن کردن از بس صدای ضبط ماشین زیاد بود واینا جیغ می کشیدن عروس خانم و اوردیم تو حیاط داماد سیب پرت کرد امیر خان یکی گرفت خیلی خوش گذشت قسمت همه بشه الهی که خوشبخت بشن .

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

alireza
31 شهریور 91 9:20
پم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,"¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@";";;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨")""-""""
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*"¨""¨¨*
´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨"¨*
´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨"\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
",¨¨¨¨_)--"--"------/_.
اين پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت كنه!
آپم
آپم
آپم


آپ اول: لیلی و مجنون

آپ دوم :داستان عشق واقعی و جاودان از زبان مهدی نبوی


چه پرنده ی نازی ممنونم که دعوتم کردی حتما میام داداش گلم
alireza
31 شهریور 91 19:09
ب دیگه رسیدیم به قولی که بهتون دادم

یه سورپرایز و واقعا سورپرایزه حتما بیاید به وبم و بخونید و نظر بدید وکمکم کنید منتظرتونم

حتما

عزیزم حتما بیا منتظرتم[بوسه]


چشم الان میام
alireza
1 مهر 91 9:48
زندگی نامه فصل اول آ پم
راستی قالب جدید مبارگ خوشگله



مرسی داداشی ممنون که خبرم کردی الان میام
مامان رهام
1 مهر 91 10:07
همیشه به عروسی عزیزم


مرسی گلم ان شا الله عروسی رهام فکر کنم اون موقع پیر شدم
نایسل
1 مهر 91 11:15
فدات شم تو بیا نیشابوررر برات کلی کیکی درست میکنم


چشم عزیزم دست شما درد نکنه
نایسل
1 مهر 91 11:16
همشه به عروسی گلممم خوشبخت بشین همتون


مرسی ان شا الله
نایسل
1 مهر 91 11:16
آفرین به خواهرت گلم


مرسی عزیزم
سارا
1 مهر 91 12:00
انشاالله که عروسی پری جونی
خوشحالم که خوش گذشته خانمی


ان شا الله مرسی گلم
مهدی
1 مهر 91 12:50
سلام دوست من وبت خیلی قشنگه مطالبشم خوندنیه خوشحال میشم به من سر بزنی اگه دوست داشتی لینکم کن اگه خواستی لینکت کنم بگو
مهدی
1 مهر 91 16:15
مرسی آبجی جونم که بهم سر زدی
با اسم وبت لینکت میکنم
راستی منو با اسم (تروجن)لینک کن یه ی اون وسط اضافه گذاشتی
خیلی دوست دارم بازم میام


چشم عزیزم بهت سر بزنم
نایسل
1 مهر 91 16:25
حالا فردا میرم حسابداری صحبت کنم بببینم راضی نمیشن


ان شا الله که درست میشه یه روز که حقوق عالی می گیری به این روزا می خندی الناز صلوات بفرست دهنشون می بنده نخندیا زیاد از این کارا می کنم


نایسل
1 مهر 91 16:25
مرسی عزیزم اره دستش درد نکنه کلی گشته سایز بزرگ گیر اورده


افرین این شد یادته برا روسری چی نوشتی گلم
نایسل
1 مهر 91 16:26
دستتتون رو میبوسه گلممم چشات خوشگل میبینه


خواهش می کنم نازنینم مبارکت باشه به خوشی استفاده کنی
مهدی کوچولو
2 مهر 91 1:27
رضوان جون خواهر وقت کردی یه کم خوش بگذرون گردش و خرید و حنا و عروسی و .....بابا خودتم خوب ترکوندی هاااا.یه عکسم از حنا و سفره عقد میذاشتی دل ما هم خوش شه دیییگه


سلام گلم خوبی مهدی جون خوبه شرمنده عکس نداشتم
مهدی کوچولو
2 مهر 91 15:14
اولندش حسش نیس،دومندش درگیر دو سالگی مهدی خان هستم،جشن تولد و گرفتن از شیر و پوشک و .....اینا دیگه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پری شب می باشد