پری شب

آش پشت پا

1391/7/6 8:31
نویسنده : پری
157 بازدید
اشتراک گذاری

روز دو شنبه علی و اعظم رفتند مشهد . بابک ما را برد پارک برامون بستنی خرید بعدش رفتیم خانه ی ما شام لوبیا پلو درست کردم جای همگی خالی.

سه شنبه مونا بهم مرخصی داد در نتیجه به اتفاق رضوان ، افسان ، بهناز و بهنوش گلم  برا مامان و بابا آش پشت پا پختیم . به دخترا گفتم  : اول شما امتحان کنین اگه خوب شده بود برا همسایه ها هم ببریم .

شکر خدا خوشمزه شده بود من آش می ریختم تو ظرف رضوان و بهناز به همراه افسان تزئین می کردن مواد جهت تزئین ( پیاز داغ طلائی شده ، گردوی آسیاب شده ، سیر داغ ، گل محمدی ، کشک و در آخر نعنای داغ )  که با بهنوش آش ها رو پخش کردیم .

امیر هم آمد و به جمع ما اضافه شد رضوان کلی فیلم گرفت که اعظم و علی ببینند چه آشی براشون پختیم از خدا خواستیم ان شا الله آش پشت پا برای سفر کربلا براشون بپزیم .

راستی سالگرد ازدواج افسان و بابک هم بود امیدوارم سالیان دراز همراه با شادی و سلامتی کنار هم زندگی کنن .

                                          قلب     الهی آمین    قلب

یا امام رضا(ع)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

زهرا
6 مهر 91 8:24
سلام دوست عزیز این ادرس وبمه اگه دوست داشتی بااسم(من وخواهرجونم)لینکم کن ممنون
http://zahragoogi.niniweblog.com/


سلام عزیزم خوش اومدی چشم گلم
مهدی
6 مهر 91 9:02
سلام آجی مهربونم
خوش به حالشون زنگ بزن بگو ما رو هم دعا کنن
البته برا شما که بد نشد کلی خوش گذشت بهتون دیگه



چشم داداشی ان شا الله قسمت خودت بشه


مهدی
6 مهر 91 9:25
جدی؟؟!!
خیلی دوست دارم آجی جونم
مرسی ان شا الله تو هم موفق باشی


اره خداشاهده راست می گم ان شا الله خودت بری زیارت


مهدی
6 مهر 91 9:32
ممنونم عزیزم


خواهش میکنم
نایسل
6 مهر 91 9:55
من هوس آش کردم

ای کاش پیشم بودی از اش می خوردی هر وقت خواستی برات می پزم گلم
سارا
6 مهر 91 11:42
زیارتشون قبول انشاالله که سفر مکه و کربلا
انشاالله قسمت شما


سلام عزیزم مرسی ان شا الله قسمت شما بشه گلللم
فواد مقدمی
6 مهر 91 19:15
امروز آپم اگه دوست داشتی منم به اسم وبلاگم لینک کن و خبرم کن تا بلینکمت
بای بای



باشه چشم مرسی که به وبم سر زدی
alireza
7 مهر 91 18:02
حلالم کنید
اخرین اپم در وب


سلام داداشی چرا باید حلالت کنم کاری نکردی چرا ادامه نمیدی وب قشنگی داری پر محتوا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پری شب می باشد