پری شب

درد دل

1391/4/24 17:19
نویسنده : پری
202 بازدید
اشتراک گذاری

سلا م امروز دلم گرفته می خوام یه کم درد ودل کنم ناراحتniniweblog.com

تا حالا شده به این فکر کنی که در برابر این همه نعمت که خدا بهت داده در مقابلش چکار کردیسوال

همش نق می زنیم که خدایا ناراحت

niniweblog.com
چرا هوا گرم شده سوالچرا اسمان گرفتهسوالچرا به من ماشین مدل بالا نمی دیسوالچرا اینقدر بد بختم من سوالهمش چرا .....یه کم به این فکر كنيم كه خدايا شكرت كه به ما جان سلامت دادي مي تونيم اب و غذا بخوريم  فرشتهحرف بزنيم، راه بريم، چيزاييكه خيلي ها حسرتشو دارنقلب هر وقت دلت گرفت يكم فكر كن به مشكلاتي كه ديگران دارن و تو نداري ،به بيماراي تو بيمارستان كه همش به جاي اب سرم مي زنن ،حسرت راه رفتن ،نفس كشيدن بدون اكسيژن به دلشون مونده افسوسبه اونائيكه شيمي درماني ميشن،دياليز مي شن و .......،                     

                              niniweblog.com

خلاصه خيلي چيزاي ديگه اون موقع است كه مي فهمي خدا چقدر نعمتهاي خوب وفراوان بهت داده. اگه روزي هزار بار شكرش كني بازم كمه..اما درمقابل دوركعت نماز درست براش نمي خوني يا به اميد هوريهاي بهشته يا به خاطر ترس از عذاب جهنم ..پس خدا چي ميشه اين همه نعمت چي ميشه هر وقت فقط براي رضاي خدا وتشكر از نعمتهاي بي كرانش نماز خواندي اون موقع دلت اروم مي گيره امتحان  كن كاري نداره.قلب                          niniweblog.com 

(الهي وربي من لي غيرك) جز تو كسي رو ندارم (اجرنا منن نار يا مجير) پناه مي برم از اتش جهنم به خودت (يا غياث المستغيثين) اي فرياد رس بيچارگانگریهوالسلامگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سارا
24 تیر 91 17:32
سلام متنتون خیلی قشنگ بود.اشکام سرازیر شدن.چقدر شرمنده ایم پیشه خدا ...چقدر........


سلام عزيزم مرسي خدا خيلي بزرگه خودمم خيلي شرمنده شم ازش مي خوام نگه داره همه ي دوستام باشه مخصوصا شما گلم
نایسل
24 تیر 91 19:07
پری جونی خیلی قشنگ بود من یه دسته از اون ادمام


مرسي عزيزم به نوشته هاي شما كه نمي رسه مهربانم الناز جون بازم ممنون من خودم كلي پيش خدا شرمندم ان شا الله از گنا هام بگذره
نایسل
24 تیر 91 19:08
نه ب ابا من رمزم اینقدر سخته خودم به زور یادگرفتم
خودمم یه جوارایی مهندسم دیگه میدونم چی کار کنم
حرصم گرفت از این کارش
بیخیال بابا


مهم نيست حالا خوبه زن نيست پدر شوهرشو در مي اورد از حسادت
نایسل
24 تیر 91 19:09
دلم برات تنگ شده عزیز دلم چند روز بود نیسی


گلم نت قطع بود بدشم وقتي مونا جون مياد جامو عوض مي كنم كامپيوتر ندارم عزيزم
نایسل
24 تیر 91 19:09
قربونت برم مهربونم بوسسسس


سلام خدا نكنه عزيزم دوست دارم خواهر گلم
مامان بنیتا
24 تیر 91 19:58
سلام
خیلی خوب نوشتید اخه منم خیلی دلم گرفته همه طلا هامو بردن ولی با خوندن مطلب شما دیدم درست میگین باید شکر گذار باشیم

سلام عزيزم خيلي خوشحال شدم كه برام نظر گذاشتي لابد حكمتي بوده بسپار به خدا ان شاالله به جاي طلاها چيزاي بهتري بهت مي ده گلم
مامان رهام(✿◠‿◠)
25 تیر 91 10:28
سلام عزيزم


سلام با وفا
مامان رهام(✿◠‿◠)
25 تیر 91 10:29
خيلي قشنگ نوشتي پري جون


چشمات قشنگ مي بينه گلم
مامان رهام(✿◠‿◠)
25 تیر 91 10:29
ديدي كاري نداشت


يه كم سخت بود بازم ممنون خيلي كمكم كردي نازنينم
مامان رهام(✿◠‿◠)
25 تیر 91 10:29
سالم باشي و تندرست


مرسي گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پری شب می باشد