پری شب

خدایا شکرت

1391/7/23 8:25
نویسنده : پری
171 بازدید
اشتراک گذاری

تصاویر زیبا ترین پرندگان از گوشه و کنار دنیا:www.irandid.ir

با دقت نگاه کن ، چه نقشی داره رنگ بالها ، خطهای دور چشم ، سیاهی نوک ، رنگ زرد پاها ؛  سبزی روی سر  ، چنگالهای تیز و زیبا ، به کدامین زبان شکرت گویم ای افریدگار توانا ، این فقط یه نمونه از خلقت زیبای توست . چگونه می توانم به غیر از تو به شخص  دیگری تکیه کنم در حالیکه تمام هستی ام در گرو قدرت بی انتهای توست . خدایا مرا ببخش اگر ناشکری کردم ، مرا ببخش زیرا  بخشنده ای از تو بهتر نمی یابم . من در برابر این نعمتها چه کردم  . جز ناسپاسی ، ولی به این امیدوارم که اگر گناهان من بزرگ است لطف و بخشش پروردگارم بی انتهاست .قلب

                                                فرشته الهی و ربی من لی غیرک فرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پگاه مامان آرتين
22 مهر 91 9:37
سلام گلم ايشالا هيچوقت درددل نداشته باشي كه ثبت كني وهمه زندگيت شادي باشه.من لينكتون كردم.


سلام عزیزم خوش اومدی
مامان رهام
22 مهر 91 12:07
الهی و ربی من لی غیرک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پری شب می باشد