پری شب

سرما

1391/7/27 9:28
نویسنده : پری
211 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا هوای همدان سرد شده مخصوصا صبح الان 45 دقیقه ست  که امدم سر کار هنوز دستام گرم نشده یخ کردم سرما هم خوردم سرمم گیجه و منگه اخه اینجا خیلی سرده باید بخاری بزاریم .

خدایا به من یه ویلا تو کیش بده 6 ماه پائیز و زمستان برم اونجا اخه از سرما فراریم فکر کنم 9 ماه دیگه دوباره گرما یه سری به همدان بزنه .

خداجونم شکرت این سرما هم حکمتی داره ، راستی با اعظم جونم و رضوان رفتیم کاموا خریدیم مامان داره برام ژاکت می بافه دستش درد نکنه ، کلی هنرمنده  ، من که به مامان نرفتم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهدی
27 مهر 91 9:25
یعنی انقد هوا سرد شده اونجا آجی؟؟؟
خدا بهتون صبر بده هنوز زمستون نیومده پس تو زمستون چیکار میکنی؟
مواظب خودت باش آجی گلم


اره داداشی مخصوصا پائیز چون هنوز باران نیامده ان شاالله بباره خوب میشه چشم مواظبم
مامان رهام
27 مهر 91 11:04
سلام پری جون ایشاله هر چه زودتر خوب میشی عزیزم


سلام گلم ممنون
مامان رهام
27 مهر 91 11:05
دست مامان جونتم دردنکنه


مرسی نازنینم
مهتاب
28 مهر 91 10:40
پری همدانی شما من تابحال ندیدم همدان رو هر موقع مکانهای تفریحی رفتی بشو چشم من عکس بگیر بزار تو وبت منم ببینم .ممنون میشم شنیدم خیلی دیدنی
در ضمن اینجا هم سرد ما بخاری گذاشتیم


باشه گلم فعلا که سرما خونه نشینمان کرده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پری شب می باشد