پری شب

یه شب عالی

1391/8/15 8:22
نویسنده : پری
226 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکرت که به من دوستان خوب دادی امشب همگی دور هم جمع شدیم جای مونا ، الناز و سارا  جونم خلاصه بقیه ی دوستانم خالی .

رضوان ، مرجان ، مریم ، لیلا دارن گلیم می بافن . من و مرضیه پای اینترنتیم صدای خنده شان فضارو پر کرده این رضوان باز داره غیبت می کنه .

خاله فاطی داره به اعظم جونم مدل جدید بافتنی یاد می ده راستی اعظم برام ژاکت بافته باید براش دکمه بخرم .

خدایا ازت می خوام همه سالم و سلامت باشن و هیچ وقت گل لبخند از روی لباشون پاک نشه .

الهی امینlove couple 03

 ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آوينا
15 آبان 91 9:00
الهي كه هميشه شاد باشيد.منم دلم واسه جمع دوستانه خيلي تنگ شده خوش باشيد


مرسی نازنینم
مهدی
15 آبان 91 9:17
ایشالا همیشه شاد باشی آجی مهربونم


مرسی گلم
مامان رهام
15 آبان 91 11:27
لطف داری شما................سالم باشید و تندرست


خواهش می کنم گلم همچنین
پگاه مامان آرتین
16 آبان 91 12:12
ایشالا همیشه شادباشیدوصدای خنده هاتون قطع نشه.دوران قشنگیه قدرشو بدونید.منتظرم

http://artinjan90.niniweblog.com


ان شا الله حتما میام عزیزم
سارا
16 آبان 91 17:49
آی دلم از این جمع های دوستانه میخواد پری جونم
کاش نزدیک هم بودیم


اخ گفتی اگه نزدیک بودی نمی زاشتم غصه بخوری گلم


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پری شب می باشد