پری شب

تولدت مبارک

1391/6/6 16:23
نویسنده : پری
163 بازدید
اشتراک گذاری

                                                       قلب  تولد مبارکقلب

فردا مورخه 7/6/1391وبلاگ روهام جونم یکساله میشه مونا جون دستت درد نکنه بابت این همه زحمت که برا درست کردن وب گل پسری کشیدی.

نازنینم هرروز به وب سر می زنم عکسای خوشگلتو می بینم و نوشته های مامان مونا رو می خونم .

امیدوارم وقتیکه بزرگ شدی واین نوشته هارو خوندی بفهمی که مامان برا بزرگ شدنت خیلی زحمت کشیده عزیزم سعی کن به وقت نیاز جبران کنی .

دخترانــــ شیکــــــshikigirls.mihanblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سبحان جون
6 شهریور 91 17:46
سلام خاله جون ممنون به ما سر زدی


سلام گلم خواهش می کنم
مامان رهام
7 شهریور 91 10:02
سلام پری جون ..وای سوپرایزم کردی مرسی عزیزم خیلی لطف کردی


خواهش میکنم عزیزم در برابر مهربونی تو هیچه
مامان رهام
8 شهریور 91 11:44
سلام عزیزم چقد جات معلومه خانومی


سلام گلم خدائی دلم برات تو این 2روز حسابس تنگ شده بود نمی دونم بد از این چکار کنم
ني ني شكلك
10 شهریور 91 18:26
فقط کسي معني دل تنگي رو درک مي کنه که طعم وابستگي رو چشيده باشه...

پس هيچوقت به کسي وابسته نشو که سر انجام اون وابستگي ، دلتنگيه...


راست میگی ممنون از راهنماییت مرسی بهم سر زدی
نایسل جون
11 شهریور 91 0:48
سلامممم پری مهربون من خوبییییییییییی گلم نتم قطع بود نبودم مرسی این همه به فکرم بودی هی بهم سر مزدی میبینم پستات رمز دار شدن دوست داشتی رمز و به منممم بده ببخشید اگه همه نظرات رو یه جا جواب میدم 200 تا نظر داشتممم مجبورم خلاصه کنم قول میدم بیام همه مطاللبت رو بخونم
راستی 1 سالگی وب مونا هممم مبارککک ایشالاااا 120 سالگی وبش

سلام نازنینم خوبی دیگه داشتم نگران می شدم عزیزم مرسی گلم چشم رمزم بهت میدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پری شب می باشد