پری شب

جشن عقد

1391/6/18 10:42
نویسنده : پری
213 بازدید
اشتراک گذاری

       شکلکهای جالب
آروین

دیروز جمعه مورخ17/6/1391جشن عقد مرجان یکی از دوستای خوبم بود به اتفاق زهرا رفتیم خیلی خوش گذشت .مرجان واقعا خوشگل شده بود . از آرایش گذشته ، خودشم خوشگله .

divider ~ hearts

خیلی شلوغ کردیم کلی هم رقصیدیم خدا یا ازت می خوام که خوشبخت بشه به کوری چشم رضا که اینقدر اذیتش کرد . خدا یه شوهر  نصیبش کرده خیلی از اون بهتر لیاقت عشق مرجان و نداشت خیر ندیده حقش بود افتاد میان ترکا بی لیاقت ، بی خیال .

جاتون خالی خیلی خوب بود پذیرائی هم عالی بود امیدوارم زندگی خوبی داشته باشه آخه دختر با محبتیه خیلیم به هم می اومدن از خدا بهترینارو براشون می خوام ساعت 7 با زهرا از الهام خدا حافظی کردیم و رفتیم بلوار کلی هم خندیدیم اینم از مرجان خانم به قول ما همدانیا رفت قاطی مرغا.

 شکلکهای جالب و متنوع آروین                                   شکلکهای جالب و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سارا
18 شهریور 91 11:44
سلام عزیزم،میخوام به یه جیگر کوچولو که خیلی دوسش دارم رای بدی ، ریحانه جونم تو مسابقه «نی نی های باحجاب» وبلاگ کودک من شرکت کرده، رای گیری تا پایان روز دوشنبه 91/6/20 ادامه داره، اگر میشه یه کوچولو وقت بگذار و برو به این آدرس http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php و در بخش نظرات به شماره 5 ریحانه رای بده، قربونت بشم ممنون

سلام سارا جون من رفتم تووبش همچنین سایت عکسش اومد ولی ننوشته بود رای کجا بزارم گلم






سارا
18 شهریور 91 11:51
مبارک باشه عزیزم انشاالله عروسی خودت


مرسی خواهر گلم
نایسل
18 شهریور 91 14:02
آخی عزیزممم خوشبخت بشن الهی فدات شمم عزیزم همه تون زیر سایه مامان بابات وشبخت بشین


مرسی گلم همچنین مهربانم
سارا
18 شهریور 91 15:46
تو همون پستش قسمت نظرات ببینی همه رای دادن
اونجا زحمتش رو بکش گلم.خبرم کن


باشه چشم
نایسل
18 شهریور 91 19:45



مرسی عزیزم
نایسل
18 شهریور 91 19:48
مامان طفلکم جور منو کشیددد


دست مامان گل درد نکنه ولی منم بلد بودما کاشکه نزدیک بودی راستی شماره افتاده تو گوشیت اخرش3061 من زنگ زدم دیروز جواب ندادی گلم
سارا
18 شهریور 91 23:44
پری جونم ببخش زحمته ها ولی میشه دوباره رای بدی ؟ باید آدرس وبت رو هم بزاری تا رای قبول بشه شرمنده ها


خواهش می کنم گلم دوباره رای دادم
سارا
19 شهریور 91 16:00
سلام پری جون چند روز سرگرم مهمونام بودم همین الان رفتن خیلی دلم گرفته


سلام عزیزم جاشون خالی نباشه گلم
زهرا
19 شهریور 91 21:53
سلامممممممممم..گلم وبت عالی گلم


سلام دوست خوبم خواهش می کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پری شب می باشد