پری شب

پائیز

1391/6/16 9:35
نویسنده : پری
187 بازدید
اشتراک گذاری

این پائیز هزار رنگ امسال 16 روز زودتر به همدان سر زده دیگه هوا کم کم داره سرد می شه شبها باید پنجره هارو ببندیم .صبحا هم از نسیم پائیزی کمکی به خود می لرزیم  .

 شکلکهای جالب آروین

خداوندا همه ی ماههای سال زیباست  ولی من روزهای کوتاه و دوست ندارم زود شب می شه در عوض شبها طولانی هوای همدانم که سریع سرد میشه برگ درختا داره کم کم می ریزه بنده ی خدا مامانم همش باید برگ جارو کنه دیروز که از سر کار رفتم خونه مامان خوابیده بود سر ما خورده کل خونه تو سرم خراب شد اصلا دوست ندارم افراد خانوادم مخصوصا مامانم مریض شه کلی از خدا خاستم حالش زودتر خوب شه .

شکلکهای جالب اروین

خدا یا من که گفتم همه ی در داشو بده به من خیلی حالم گرفته هیچ چیز به اندازه ی این خوشحالم نمی کنه که می رم خونه همه سلامت و شاد کنار هم باشن .

بوی ماه مهر میاد یادش بخیر می رفتیم مدرسه این ماه چه استرسی داشتیم دنبال کتاب

و دفترو ثبت نام مدرسه ، دیدن دوستان گذشت خیلی زود گذشت .

شکلکهای جالب آروین

خدایا شکرت حال مامانم زود خوب شه ازت ممنونم ای بزرگترین و مهربانترین.

شکلکهای جالب اروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا
16 شهریور 91 11:02
وای خیلی سخته منم اصلا طاقت ندارم یکی از اعضای خانوادم رو مخصوصا بابا و مامانم رو بی حال و مریض ببینم .انشاالله که زود خوب میشه مامان جون
راستی اینجا هم سرد شده


سلام عزیزم خوبی راست میگی خیلی سخته ان شا الله همیشه سلامت باشن همه ی خانواده ها


نایسل
16 شهریور 91 12:28
الهی زودتر حالشون بهبود پیدا کنه


مرسی گلم ان شا الله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پری شب می باشد