پری شب

جمعه

1391/6/25 16:48
نویسنده : پری
223 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز جمعه مورخ 24/6/1391به اتفاق خانواده رفتیم به گشت و گزار . تصمیم بر این شد که برای خریدن لوبیا سبز بریم امام زاده محسن (ع) به قول همدانیا امام زاده کوی . جاتون خالی این روزا هوا خنک شده و یه کمی هم سرد من و رضوان همراه با بهناز ، بهنوش ،بابک وافسان و مامان  رفتیم . علی و امیر نیامدن .

برای رسیدن به مقصد از مریانج یکی از شهرستانهای کوچک همدان گذشتیم  . چشمتون روز بد نبینه همین که وارد شهر شدیم بوی سیر کل فضارو برداشت نفس کشیدن برامون خیلی سخت بود .

بهنوش دیگه کلافه شده بود بیچاره مردمانش دیگه عادت کردن .خلاصه بد از مریانج وارد روستای سولان شدیم جای سرسبزی بود از اونجا به روستای موئجین رفتیم همه مسیر پر بود از درخت گردو و نا گفته نماند سیر تازه که بوی تندش مارو گیج کرده بود کلی به بوی سیر خندیدیم رضوان می گفت : اگه الان بریم خانه ی اینا برامون شربت سیر میارن .

و در اخر از روستای توئیجین باید می گذشتیم تا به امام زاده برسیم .کلی زا ئر از شهرهای مختلف اومده بودن باافسان رفتیم زیارت جای همگی خالی کلی دعا کردم برا دوستام از جمله مونا جون ، نایسل جون و سارا جونم .

از خدا خاستم همه خوشبخت وسلامت باشن .

بهنوش گفت : خاله پری منم می خوام بیام زیارت دوباره رفتیم بچم کلی دعا کرد الهی قوربون قلب مهربونش برم . بهنازو رضوان و مامان نیامدن زیارت رفتن  برای خرید لوبیا .

سوار ماشین شدیم و به سمت خانه به راه افتادیم خواهرم اینا شام اومدن خانه ی ما و به اتفاق  بچه ها لوبیارو سشتیم و خرد کردیم . خیلی خوب بود .  از خدا می خوام افراد خانوادم کنار هم شاد وسلامت باشن .

 

                                                  الهی آمین

                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سارا
25 شهریور 91 16:15
از اینکه همیشه به فکرمی و برام دعا میکنی ممنون پری جونم.خجالتم میدی
انشا الله که به زودی یه شاهزاده سوار بر اسب سپید خوب و مهربون و دل پاک مثل خودت بیاد کنارت


خواهش می کنم گلم یه دفعه تو حرم اومدی تو ذهنم از خدا بهترینارو برات می خوام هرچی خواست خودش باشه راضیم به رضاش
alireza
25 شهریور 91 17:15
سلام امشب و دیشب ویا پری شب پری دریایی پا پری شب؟؟؟؟

شوخی کردم من این چند روز درگیر انتخاب واحد و.... بودم

معلومه امامزاده با خاواده بهتون خوش گذشته خوش بحالتون


سلام مرسی شوخی باحالی بود جای شما خالی بد نبودخسته انتخاب واحدم نباشی


alireza
25 شهریور 91 17:34
سلام عزیزم گفتم گرفتار بودم خوشحالم نوشته هام برا شما مفید بوده چشم یکی دو روز اینده دوباره آپ میکنم میخای یه موضوع تو بگو که درموردش مطلب بنویسم


سلام مرسی حالا در مورد موضوع فکر می کنم خبرش و میدم الانم دارم می رم خونه از سر کار خسته نباشی

alireza
25 شهریور 91 20:39
.♥#################♥..................♥###♥آپم
..♥##################♥..........♥#########♥آپم
....♥#################♥......♥#############♥آپم
.......♥################♥..♥###############♥آپم
.........♥################♥################♥آپم
...........♥###############################♥آپم
..............♥############################♥آپم
................♥#########################♥آپم
..................♥######################♥آپم
....................♥###################♥آپم
......................♥#################♥آپم
........................♥##############♥آپم
...........................♥###########♥آپم
.............................♥#########♥آپم
...............................♥#######♥آپم
.................................♥#####♥آپم
...................................♥###♥آپم
.....................................♥#♥آپم
.......................................♥آپم
.

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپمممممممممممممممممممممممم



آپ اول: داستان زیبای خیانت........................

آپ دوم:فقط دخترها بخوانند/دوست پسر آری یا خیر؟!


چشم حتما می خونم مرسی
نازنین
25 شهریور 91 23:36
سلام دوسته خوبه من...من نازنین هستم... وبلاگه جالبی داری.. به من هم سری بزن..بای


سلام نازنین جون چشم حتما سر می زنم گلم
نازنین
26 شهریور 91 9:50
سلام عزیزم ...اکه منو دوست میدونی لطفا رمز مطلب زیر رو بهم بده اگه میشهبای...


چشم نازنینم از این دفعه رمزم بهت می دم گلم
سارا
26 شهریور 91 13:04
به به پری جونی چشممون به جمالت روشن شد خواهر


سلام گلم دیدی حالا همچین تحفه ایم نیستم خواهر
سارا
26 شهریور 91 19:26
اختیار دارین خیلی هم قشنگه خواهره منه


مرسی عزیزم چشمات خوشگل می بینه گلم شما هم خواهر منی مهم دلامونه که به هم نزدیکه
مامان نفس طلایی
27 شهریور 91 14:18
زیارت قبول
مامان رهام
28 شهریور 91 10:51
پری جون حسابی خجالتم میدی مرسی که دعام کردی......زیارت قبول عزیزم


کاری نکردم برا خواهر گلم خدا شاهده همیشه به یادتم خوبیاتو هیچ وقت فراموش نمی کنم مهربانم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پری شب می باشد