پری شب

نظرات (10)

نایسل
12 مهر 91 12:01
قالب جدید مبارک عزیزم


سلام مرسی نازنینم
نایسل
12 مهر 91 12:42
ههههههههههه تابه تا شددددد یکی از گوشتاتو بگیر با یه دونه گوش کن تا اون یککی هم بزرگ شه

اینم از شانس بد دختراست دیگه گلم
نایسل
12 مهر 91 12:45
مردا بزرگشو دوست دارننن عسلم نه خشککک شده شووو


خودم اختراع می کنم خشک شه
سارا
12 مهر 91 14:11
عزیزم من اومدم.اینجا نمی تونم زیاد بیام پای نت
قالب جدید مبارک. من اینو خیلی دوست دارم

مرسی گلم هر جا که باشی به خدا می سپارمت ان شا الله همسرس زود برگرده پیشت
علی
13 مهر 91 0:37
سلام . . .
وبلاگت قشنگ بود و زيبا . .
نوشته هاش . . . خيلي زيبا بود . . .
کاملا اتفاقي اومدم وبت . . .
اما خوشحالم . .که اومدم . . .
مث بقيه دعوتت نميکنم وبم . .
اگه دلت خواست . . . سر بزن . . .
بازم ميام . . .
موفق باشييييييييييي


سلام خوشحالم اومدی چشم
مهدی
13 مهر 91 12:41
جمله زیبایی بود آبجی
راستی قالب نو مبارک


ممنون داداشی چشمات زیبا می بینه
نایسل
13 مهر 91 19:06
من با همین ظرف شستنممم کلی باهاش حال کردم


خدا کنه همیشه اینطوری باشه عزیزم
نایسل
13 مهر 91 19:07
الهی فدای اشکات شم منم خیل یدوست دارم برم باید بطلبه ایشالا مامان ببابای تورو هم مطلبه گلمم


الهی امین ان شا الله با هم بریم
نایسل
13 مهر 91 19:07
مرسی مهربونم


خواهش می کنم گلم
فواد مقدمی
15 مهر 91 9:20
سلام ممنون که اومدی آبجی مطلبت رمز داره
اگه میشه لطف کن رمزشو به من بگو
البته اگه مایلید منتظرتون هستم آبجی


سلام چشم داداش گلم رمزو بر می دارم


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پری شب می باشد