پری شب

باران

1391/4/27 11:33
نویسنده : پری
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ديشب خواب بودم كه صداي باران باعث شد بيدار شم ....خداي من چه باران قشنگي مي باريد ....

بابا توي حياط خوابيده بود رفتم بيدارش كردم بياد تو اطاق نيامدلبخند

حيف كه زود قطع شد ...يه كم نگران شدم آخه موقع برداشت گندم مژهبدش گفتم توكل به خدا تا صبح زمين خشك مي شه ....

خدا بهتر از ما مي دونه چكار كنه خدا جونم شكرت خيلي بزرگي ..niniweblog.com

ازت مي خوام هوا خنك شه تا به محصولات صدمه نزنه

كاشكه يه بارون قشنگ تو دلاي ما مي باريد تمام كينه ها...غصه ها رو مي شست ومي برد اي كاشافسوس 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا
26 تیر 91 11:09
واقعا ای کاش..............


كاشكه مي شد مرسي گلم كه نوشتا هامو مي خوني ممنون


مامان رهام(✿◠‿◠)
27 تیر 91 11:35
اي كااااااااااااااااااش


كاشه مي شد مونا خيلي خوب بود ديگه ادم كينه اي وجود نداشت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پری شب می باشد