پری شب

خاطره

1391/4/28 16:51
نویسنده : پری
213 بازدید
اشتراک گذاری

يادمه سال دوم دبستان بودم ساعت نقاشي يادش بخير اسم معلممان خانم خداياري بود خيلي هم مهربان بود                            

               niniweblog.com

قرار شد دفتر نقاشي هامونو بزاريم روي ميز تا خانم بياد نمره بدهniniweblog.com

خيلي ترسيدم آخه يادم رفته بود نقاشي بكشم دفترو گذاشتم روي ميز چند تا خط آبي كشيدم .

وقتي خانم دفترم رو ديد گفت: اين چيه كشيديسوال

گفتم : يه خونه ست برف باريده مونده زير برف خنديد وگفت: منم يه بيست به تو مي دم 2 مونده زير برف

خلاصه نمره نقاشي صفر شد. هيچ وقت يادم نميره خانم معلم خيلي زرنگ بود....يادش بخير چه دوراني بودلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سارا
26 تیر 91 11:06

آفرین به پری جون که چه حاضر جوابی و آفرین به معلمت که چقدر زرنگه


مرسي افرين به شما كه اينقدر وبت قشنگه دوسش دارم
نایسل
26 تیر 91 21:23
ای جان چقر زرنگ بوده


اره خيلي حالمو گرفت بيست و گذاشت زير برف
نایسل
26 تیر 91 21:23
وای جن خیلی بده بیا خونه ما جن داره هر شب میبینی


كجاش بده گلم جن از بعضي ها بهتره من يكيشو مي شناسم هزار رحمت به جن راست ميگما
مامان رهام(✿◠‿◠)
27 تیر 91 11:29

تو هم شيطون بوديا


اره به خدا خيلي شيطان بودم نگا الانم نكن خوش به حال بچگيا يادش بخير
مامان سبحان جون
14 مرداد 91 17:40
عزیزم به سبحان جون تو مسابقه دو روی سکه را میدی؟ ادرس وبی که باد رای بدی تو وب خودم هست میسی که رای میدی
http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php

حتما مرسی گه بهم سر زدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پری شب می باشد